فرهنگی

ساخت وبلاگ

تکنیک های سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

سئو سایت برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی سایت برای موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را در طراحی سایت بصورت زیر تعریف نمود:

دوستای عزیزم سئو (بهينه‌سازي سایت برای موتور جستجو) به معناي فريب و يا دستکاري موتور‌هاي جستجو با روش‌هاي غير اخلاقي نيست. درواقع آن‌ها براي کمک کردن به بهبود رويت و ارتباط وب سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي با هدف رسيدن به رتبه‌بندي بالا، ايجاد شده‌اند.

 

سئو سایت برای موتورهای جستجو در طراحی وب سایت

 

سئو را مي‌توان مجموعه‌اي از روش‌ها براي تغيير استراتژيک وب سايت‌ها دانست. اين فرآيند به بيان مهمترين عوامل مرتبط صفحه و افزايش اهميت آن در صفحه نتايج جستجو، مي‌پردازد.

شروع سئو

در اوايل سال 1990 اولين موتور‌هاي جستجو کار خود را آغاز کردند بعضي از محبوب‌ترين آن‌ها Infoseek،Alta Vista و Yahoo بودند.در آن زمان مردم موتورهاي جستجو را به ديد يک ليست فهرست شده نگاه مي‌کردند که همانند صفحه زرد، سئو اوليه بر اساس حروف الفبا انجام مي‌شد. در اين ليست صفحاتي همچون AAA در بالاي اين ليست وجود داشتند.

با رشد مداوم اينترنت موتورهاي جستجوي جديد‌تري ظاهر مي‌شدند که از الگوريتم‌هاي رتبه‌بندي پيچيده‌تري استفاده مي‌کردند. اين الگوريتم‌ها با معيار تعداد دفعاتي که يک کلمه کليدي يا يک عبارت در يک صفحه استفاده شده تقسيم بر تعداد کل کلمات صفحه و برچسب‌هاي شبيه key-words براي فهم محتويات وب سايت‌ها استفاده مي‌کردند. به دنبال اين رشد سئو براي بيشتر ديده شدن سايت‌ها فعاليت خود را شروع کرد. با توسعه رتبه‌بندي صفحات توسط موتور‌هاي جستجو، مهندسين سئو  برای سایت های اعم از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت رستوران، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت شرکتی و بسیاری موارد دیگر به دنبال پيدا کردن راه‌هايي جهت تاثيرپذيري در رتبه بندي اين موتورها چه با استفاده از روش‌هاي اخلاقي و چه غير اخلاقي روي آوردند..

اهداف سئو 

هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد.

بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي و سئو مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند.

بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر تقسیم بندی کرد:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

سئو درون صفحه یا On Page SEO

سئو درون صفحه به کنترل مستقيم کدها و يا محتويات وب سايت شما اعم از متن، تصوير، پيوند و ... مرتبط مي‌شود؛ به طور کلي هر چيزي که در سايت خود بارگذاري مي‌کنيد مربوط به SEO On Page مي‌شود. اين روش پايه تمام تلاش‌هاي بهينه‌سازي است زيرا جايي است که شما بيشترين کنترل را روي آن داريد. هر گونه تغييري را که شما در محتويات سايت خود ايجاد مي‌نماييد در نتايج جستجو تاثير گذار خواهد بود بنابراين خيلي مهم است که روش SEO On Page بدرستي قبل از روش SEO Off Page انجام شود.

سئو بیرون صفحه یا Off Page SEO

بر خلاف روش SEO On Page که توسعه وب سايت با کنترل مستقيم بالايي انجام مي‌شد، روش بهينه سازی بیرون صفحه شامل تمام ارتقاهايي است که در خارج از وب سايت شما انجام مي‌شود اين شامل تمام چيزهايي است که مي‌تواند در بدست آوردن رتبه‌بندي بالاي سايت شما کمک کند. SEO Off Page در درجه اول در بدست آوردن پيوندهايي که از سايت‌هاي ديگر به سايت شما اشاره مي‌کنند متمرکز مي‌شود سپس با استفاده از روش‌هايي که در خارج از وب سايت انجام مي‌شود به بهينه‌سازي موتور جستجو مي‌پردازد.

SEO Off Page يک فرآيند نامحدود است که توسط مهندسين سئو در جهت بدست آوردن پيوند دهندگان، اداره مي‌شود.

سئو کلاه سفيد یا White Hat

 به مجموعه تکنيک‌ها، روش‌ها و استراتژي‌هاي که از قوانين و راهنمايي‌هاي موتورهاي جستجو تبعيت مي‌کنند، اشاره دارد. که اين به معني فريب يا دستکاري موتور‌هاي جستجو و يا کاربران به هيچ وجه نيست. اين همچنين به سئو اخلاقي نيز ياد مي‌شود.

سئو کلاه سیاه یا Black Hat

به مجموعه‌اي از دستورات دارد که به منظور فريب، بازي و دستکاري الگوريتم‌هاي موتورهاي جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندي بالا، بکار مي‌رود. اين مهم است که بدانيد اين‌ روش‌ها غير اخلاقي بوده و توسط هيچ موتور جستجويي تاييد نمي‌شود و بکارگيري اين روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پايگاه داده را براي هميشه در بر دارد.

انجام تاکتيک‌هاي سئو کلاه سياه ممکن است که باعث افزايش رشد ناگهاني در نتايج جستجو شود ولي مي‌تواند منجر به پرداخت جريمه و يا حذف کامل از فهرست پايگاه داده موتور جستجو شود.

استراتژهای سئو وب سایت بصورت زیر:

  • بهبود ساختار سایت
  • استراتژی کلمات کلیدی
  • استراتژی URL
  • بهینه سازی کد
  • پردازش کردن متن
  • بهینه سازی لینک های ورودی
  • استراتژی نام دامنه و هاست

مهمترین معیارها برای بهینه سازی موتور جستجوعبارتند از:

  • اضافه کردن Allow یا DisAllow به نقشه سایت
  • اضافه کردن URL به نقشه سایت
  • اضافه کردن نقشه سایت به robots.txt
  • استفاده از ابزارهای آنالیز جهت crawl

تکنیک هایی که برای بهینه سازی و سئو سایت عنوان شده است عبارتند از:

  • افزایش لینک های خارجی
  • تغییر اسم فایل ها
  • لینک یک طرفه
  • کلمات کلیدی
  • استفاده از Meta Tag
  • استفاده صحیح از عنوان
  • استفاده از robots.txt
  • بهینه سازی محتوا

منبع: شرکت سانا پرداز نارین

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : تکنیک,های,سئو,سایت,برای,موتورهای,جستجو,در,طراحی,وب,سایت, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 241 تاريخ : شنبه 30 شهريور 1398 ساعت: 23:24

پو يا انرژي پارس

شرکت پويا انرژي پارس در سال  1390با هدف فعاليت در زمينه توليد تجهيزات الکترونيکي، مخابراتي و کامپيوتري تأسيس گرديد.

عمده تمرکز  اين شرکت ، عرضه و توزيع انواع يو پي‏ اس و باتري و تجهيزات ديگري از جمله استابلايزر و اينورتر مي باشد که در اين راستا اقدام به اخذ نمايندگي فروش از شرکت هاي بزرگي مانند فاراتل ، سونر ، هيتاکو ، راين پارس ، زوما و بازتاب انرژي البرز نموده است.

 شرکت پويا انرژي پارس در حال حاضر نمايندگي فروش و عرضه کننده باتري هيتاکو ، يو پي اس فاراتل در اصفهان ،  باتري زوما ، استابلايزر در اصفهان ، باتري صنعت ، انواع باتري صنعتي و باتري يو پي اس در اصفهان مي باشد

باتري صنعت

شرکت پويا انرژي پارس نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش باتري صنعت در اصفهان

شرکت توليدي بازرگاني صنعت رايان پارس، با سابقه ?? ساله در زمينه توزيع انواع باتريهاي سيلد (VRLA) در سطح کشور فعاليت مي نمايد

باتريهاي توليدي اين شرکت با بهره ­گيري از آخرين تکنولوژي روز دنيا و در سطح کيفي بسيار بالا توليد و عرضه مي گردد.

مهمترين ويژگي محصولات باتري صنعت

·         توليد باتري با بهره ­گيري از آخرين تکنولوژي روز دنيا و در سطح کيفي بسيار بالا

·         توليد باتري در ظرفيت و ولتاژ هاي متفاوت

·         عمر طولاني (Long Life) بالا بدون نياز به مراقبت و نگهداري

·         شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در اقصي نقاط کشور

يو پي اس فاراتل اصفهان

شرکت پويا انرژي پارس نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش يو پي اس فاراتل در اصفهان 

مهمترين فعاليت هاي شرکت فاراتل در زمينه توليد يو پي اس به شرح زير است :

·         طراحي محصولات به سمت يو پي اس ها و کابينت هاي Small Footprint

·         توليد اولين يو پي اس سه فاز کشور تحت نام کاديلاک ? فاز با تکنولوژي DSP Full Digital

·         اضافه شدن قابليت پارالل شدن يو پي اس هاي ?? کيلوولت آمپر فاراتل

·         طراحي و توليد اولين تابلو کنترل خروجي يو پي اس تحت نام MBS يا Manual Bypass

·         طراحي و توليد انبوه سري جديد يو پي اس هاي Line-Interactive به نام VENUS

·         ر حال حاضر بيش از ?/? ميليون ترانس و استابيلايزر فاراتل در سراسر کشور نصب و مورد بهره برداري است و همچنين بيش از نيم ميليون دستگاه يو پي اس فاراتل واگذار گرديده است.

·         شرکت پويا انرژي پارس نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش يو پي اس فاراتل در اصفهان مي باشد که توانسته است با شرکت ها و سازمان هاي بزرگ استان اصفهان در زمينه فروش ، نصب و خدمات يو پي اس فاراتل در اصفهان اقدمات مورد توجهي ارائه نمايد

·         از استابلايزر يا تثبيت کننده ولتاژ مي توان در مصارف خانگي نيز استفاده نمود که از آن به عنوان استابلايزر خانگي يا ترانس خانگي ياد مي شود . همانطور که اشاره شده بخش هاي زيادي از شهر اصفهان بافت مسکوني دارد و باتوجه به اينکه در برخي نقاط شهر مانند محله هاي قديمي اصفهان و کوچه هاي با طول بالا ، برق به صورت ? رشته سيم انتقال مي يابد که اين طول زياد سيم هاي با قطر پايين ، باعث افت ولتاژ و نيز نوسانات برق براي مشترکين در نقاط مختلف شبکه مي شود.

·         در منازل وسايل برقي مانند تلويزيون و کنسول هاي بازي،  انواع کولر آبي و گازي،ماکرويو و يخچال فريزر ، ماشين لباسشويي ، ماشين ظرف شوييو .غيره در منازل و همچنين در شرکت ها و سازمان ها انواع ماشين‌‌هاي اداري و تجهيزات آزمايشگاهي به نوسانات برق بسيار حساس هستند و دچار اسيب جدي مي گردند ، استابلايزر مي تواند برق مصرفي قطعات حساس در اين وسايل برقي را به صورت يکنواخت و پايدار  ارائه نمايد.

 

·         شرکت پويا انرژي پارس نمايندگي فروش و خدمات پس از فروش انواع دستگاه هاي استابلايزر در اصفهان مي باشد که توانسته است با شرکت ها و سازمان هاي بزرگ استان اصفهان در زمينه فروش ، نصب و خدمات انواع استابلايزرهاي خانگي و اداري در اصفهان اقدمات مورد توجهي ارائه نمايد.

 

باتري يو پي اس

باتري يو پي اس يا باتري صنعتي يا باتري MF که به آن باتري بدون نياز به نگهداري نيز گفته مي شود. باطري يو پي اس از نوع سيلد اسيد با ولتاژ ?? ولت مي باشد که طراحي داخلي باتري شامل ? عدد سلول ? ولتي است که بصورت سري در داخل باتري يو پي اس به هم متصل شده اند

باتري هاي صنعتي UPS نوع سيلد ليد اسيد

اين نوع از باتري هاي سيلد ليد اسيد به منظور پرهيز از احتمال نشت هيدروژن يا نشت اسيد، کاملاً آب بند و عايق بندي شده است. همچنين براي کاهش ريسک احتمال نشتي، اسيد نيز با لايه هايي از نمد يا فيبر عايق بندي مي شود. عايق بندي باتري هاي سيلدليد اسيد باعث شده تا مهمترين مزيت اين نوع باتري يو پي اس نسبت به انواع ديگر باتري هاي سنتي معلق درمايع ، حمل باتري درمسافت هاي طولاني باشد.

تنها نکته قابل ذکر به عنوان يک ويژگي منفي در باطري هاي يوپي اس و باتري صنعتي ،  قيمت آنها است که در ظرفيت هاي مشابه تا دو يا سه برابر باتري هاي معمولي گران تر هستند.

 

براي دريافت مشاوره رايگان و خريد باتري يو پي اس در اصفهان با کارشناسان ما تماس بگيريد

۰۹۱۳۳۱۴۱۸۵۵ – ۰۳۱۳۳۳۶۱۷۹۱

باتري هيتاکو

باتري هاي با مارک هيتاکو در ماه مي سال 2002 به بازار معرفي شدند . اين موسسه با سرمايه‌گذاري در ايجاد باتري يو پي اس و با انگيزه ساخت باتري با قيمت مناسب و باصرفه به يکي‌از توليدکنندگان بزرگ باتري يو پي اس تبديل شده‌است . هيتاکو دارنده ??خط ساخت توسعه يافته در سه کارگاه محزا و در شهرهاي شنزن , شانگهاي و هنگ يانگ چين است . مارک هيتاکو با ارائه محصولاتي متنوع در مسئله باتري که دربرگيرنده باتري‌ يو پي اس و باتري هاي نيکل کادميوم و سرب اسيدي مي گردد، توانسته سهم بيشتري از بازار کشور‌ايران را داشته باشد .

مهمترين ويژگي محصولات هيتاکو

·         ساخت باتري با سود ­گيري از تکنولوژي روز جهان و در مرحله کيفي زياد بالا

·         ساخت باتري در گنجايش و ولتاژ هاي گوناگون

·         چرخه عمر طولاني ( Long Life ) بالا سواي نياز به حفظ و مراقبت

·         کانال گسترده فروش و خدمات پس از فروش در اقصي نقاط ايران

 

ارائه خدمات مطلوب در ‌حوزه امور مشتريان از اهميت بالايي برخوردار است. در‌صورتي که خدمات ارائه شده نياز مصرف کنندگان را برطرف نمايد، منجر به جلب رضايت آنان مي‌گردد.

 

ما در پرتو انرژي پارس مي کوشيم تا بهترين خدمات نصب انواع يو پي اس ، باتري و استابلايزر را به مشتريان گرامي ارائه نماييم.

پشتيباني

·        مشاوره فني

·        کارشناسي قبل از خريد و مشاوره حضوري

·        ارائه خدمات سرويس، پشتيباني و تعمير محصولات

·        انعقاد قرارداد سرويس و پشتيباني ادواري محصولات

·        تامين قطعات يدکي و باتري

آموزش

·        ارائه اطلاعات و آموزش‌هاي لازم به مشتريان جهت استفاده صحيح از دستگاه‌هاي خريداري شده

·        آموزش بهره‌برداري از دستگاه ها

·        برگزاري دوره‌هاي آموزشي متنوع نصب، راه اندازي و تعمير محصولات

نصب

·        نصب و راه‌ اندازي دستگاه‌هاي يوپي اس و استابيلايزر

·        طرح تعويض محصولات مستعمل و فرسوده

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : عرضه,و,توزیع,انواع,یو,پی‏,اس,و,باتری,و,تجهیزات, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 221 تاريخ : پنجشنبه 28 شهريور 1398 ساعت: 22:13

دکتر ارتودنسي يکي از مهم‌ترين تخصص‌هاي مرتبط به دهان و دندان است. دليل اين امر، شکل گيري و ايجاد شدن فرمي مطلوب در دندان‌ها با ارتودنسي است. به عنوان مثال زماني که شما براي لميينت، روکش و يا ايمپلنت دندان‎‌هاي خود نزد پزشک دندانپزشک متخصص مي‌رويد ابتدا به بررسي ساختار دندان‌هاي شما مي‌پردازد. در مواردي شاهد اين بوده‌ايم که پزشکي نامتخصص براي انجام اعمال زيباييي بر روي دندان‌هاي بيماران خود، دست به تراش دندان‌هاي زده است و بيمار را به يک متخصص ارتودنسي ارجا نداده است تا بيمار درماني ريشه‌اي‌تر دريافت کند.

انتخاب بهترين دکتر ارتودنسي و يا بهترين متخصص ارتودنسي به شما اين تضمين را مي‌دهد که خدماتي مطلوب را از اين ارتودنتيست‌ها دريافت کنيد. دليل اعتبار اين متخصصين در آن است که خدماتي با کيفيت و مطلوب را به بيماران خود ارائه داده‌اند.

 

يکي ديگر از ويژگي‌هاي متخثصص ارتودنسي، داشتن کلينيک ارتودنسي مجهز به آخرين تجهيزات به روز دنيا است. اين مورد، عاملي مي‌شود تا شما با خيالي آسوده در يک محل تمامي خدماتي که نياز داريد را دريافت کنيد. به عنوان مثال در مراحل ارتودنسي بزرگسالان، فرد بيمارر بايد به محلي براي عکس برداري OPG و لنترال مراجعه کند. در صورت رجوع شما به يک کلينيک ارتودنسي، با خيالي آسوده مي‌توانيد تمامي خدمات را در يک محل دريافت کنيد و از کيفيتي مطلوب بهره‌مند شويد. اين عاملي مي‌شود که هم شما هزينه ارتودنسي کمتري به ارتودنسي دندان خود تخصيص دهيد و هم در فرايند رفت و آمد، انرژي کمتري صرف کنيد.

براي ارتودنسي، دکتر ارتودنسي پيش روي خود انواع ارتودنسي را مدنظر قرار مي‌دهد. بيماري ارتودنسي ثابت مي‌خواهد و ديگري ارتودنسي متحرک. از سويي بيماران اين حق انتخاب را دارند که از ميان انواع ارتودنسي‌هاي مرئي يا ... براي ارتودنسي خود بهره ببرند. برخي از بيماران تعاملات اجتماعي بسياري در طول روز دارند و داشتن يک ارتودنسي نامرئي، مي‌توند به اين دسته از بيماران ياري برساند تا تعاملاتي مطلوب به همراه بهبود فرم دندان‌هايشان را تجربه کنند.

ارتودنسي مانند بسياري از موارد، داراي عوارضي به همراه خودش است. عوارض ارتودنسي البته توسط پزشک در ابتداي شروع درمان ارتودنسي شرح داده مي‌شود. در صورتي که نزد ارتودنتيستي مجرب و حاذق برويد، شاهد تجربه‌اي بي‌نظير در خواهيد بود چرا که با توجه به تجربه متخصص در اين امر، مي‌تواند کيفيتي مطلوب را به شما ارائه بدهد.

در برخي موارد ارتودنتيست بايد به عمل و جراحي فک بيمار بپردازد. دليل اين امر، رشد نامناسب و غيرهدفمند استخوان فک در جهتي است که موجب مي‌شود مواردي مانند اپن بايت بيش بيايد. در اپن بايت، فرد نمي‌تواند دندان‌هاي خودش را بر روي يکديگر قرار بدهد و اين عاملي مي‌شود در راستاي کاهش مطلوبيت نوشيدن و ميل کردن و همچنين اثرگذاري بر سيستم گوارشي. چرا که با جويده نشدن صحيح غذا توسط بيمار، شاهد افزايش فشار بر سيستم گوارشي بيمار خواهيم بود. اين عاملي مي‌شود که تا با يک ارتودنسي در مدت زمان 9 تا 15 ماهه، بسياري از مشکلات پيش آمده از سوي اپن بايت رفع شود و بيمار کيفيتي مطلوب را در زندگي خود تجربه کند. همچنين در برخي موارد براي جابجايي فک بالا يا پايين، از هدگير استفاده مي‌شود.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : متخصص,ارتودنسی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 196 تاريخ : سه شنبه 26 شهريور 1398 ساعت: 15:10

چرا نباید نظر مشتریان تنها دلیل ساختن یک محصول جدید باشد؟ - خوشفكری

  • چرا نباید نظر مشتریان تنها دلیل ساختن یک محصول جدید باشد؟ - خوشفكری

    در بسیاری از کسب و کارها هنوز هم تنها منبع و محرک تغییرات در محصولات و خدمات، نظرات مشتریان است. حتما این جمله مشهور از آقای هنری فورد، موسس کارخانه خودروسازی فورد را شنیده اید که گفته بود: «اگر از مردم می پرسیدم چه می خواهند می گفتند درشکه هایی با اسب های تندرو تر»

    مردم نمی توانند به من و شما بگویند که چه می خواهند. اولا به این دلیل که نمی دانند مهارت ها و توانمندی های فناوری ای که در اختیار ما هست چیست و تا چه اندازه است. دوما به این دلیل که معمولا در نظرسنجی ها و مصاحبه ها آن چه که فکر می کنند بهتر است بگویند را می گویند نه آنچه که واقعیت است. اگر صرفا نظر مردم درباره اینکه چه چیزی می خواهند تنها دلیل ساختن آن چیز باشد یک اشتباه بزرگ رخ خواهد داد.

    یک نمونه مشهور از این اشتباه که توسط یک شرکت بزرگ انجام شد، فرمولاسیون جدید کوکاکولا بود. کوکاکولا هزینه های زیادی را برای بررسی ذائقه مردم انجام داد و تغییرات زیر و درشت زیادی را در نوشابه هایش انجام می داد و آن را (بدون اسم و بدون اینکه بگوید تولید کدام برند است)‌ به گروهی از مشتریان می داد تا مزه کنند و بگویند کدام را بیشتر دوست دارند. در نتیجه ی این آزمایش ها، فرمولی که داده های آماری نشان می داد مردم نسبت به آن واکنش مثبت تری انجام داده اند را انتخاب کرده و آن را New Coke نام گذاری کردند.
    New Coke که در سال ۱۹۸۵ توسط این شرکت معرفی شد پس از چند ماه به سرعت به یکی از شکست های بزرگ و مشهور تبدیل شد. داستان از آنجا شروع شد که با ظهور انواع مختلف نوشیدنی های رژیمی، کوکاکولا سال ها بود که داشت سهم بازارش را از دست می داد. در بازار نوشیدنی های کولا، رقیب اصلی اش یعنی پپسی کولا بخش بزرگی از بازار را تصاحب کرده بود.

    کوکاکولا از بررسی ها و آزمایش های مزه و طعم،‌ به این نتیجه رسیده بود که دلیل پیشرفت پپسی کولا این است که نوشابه هایش قند بیشتری دارد و به نسبت کوکاکولا شیرین تر است.

    مزه و طعم جدید New Coke قرار بود محصول اصلی کوکاکولا را به کل جایگزین کند اما پس از عرضه به بازار علیرغم هزینه های هنگفت تبلیغات، چندان مورد پسند نوشابه خورها قرار نگرفت و حتی با عکس العمل منفی آنان روبرو شد. به طوری که فروش کوکاکولا تا ۱۴٪ کاهش یافت و هزینه های زیادی را به این شرکت تحمیل کرد.

    پس از سه ماه کوکاکولا از ادامه کار منصرف شد و فرمولاسیون اصلی را با برند جدید کوکاکولای کلاسیک مجددا به بازار عرضه کرد که موجب افزایش چشمگیر در فروش شد.

    مشکل پرسیدن از مردم این است که آن ها امروز – در این لحظه که به سوال پاسخ می دهند – دارند درباره رفتارشان در آینده ی نامعلومی تصمیم می گیرند. برای مثال اگر یک فروشگاه اینترنتی در مورد یک ویژگی جدید از مشتریانش بپرسد که آیا به نظر شما اگر فلان تغییر را به سایت اضافه کنیم شما از آن استفاده خواهید کرد یا نه؟ و بر اساس درصد پاسخ های بله نسبت به نه، تصمیم به انجام این کار بگیرد در واقع از مشتریان خواسته است که رفتار خود را در آینده پیش بینی کنند و بگویند.

    در واقعیت، شرایط و تغییرات درونی و پیروامونی افراد، بر تصمیمات آنان اثر می گذارد و نمی توان پاسخ امروزشان را – در شرایط و حال و هوایی که امروز دارند – مبنای رفتارشان در آینده قرار داد.

    یک نمونه مشهور دیگر آن، انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا بود که تمامی نظرسنجی های قبل از انتخابات پیروزی هیلاری کلینتون را با چندین درصد اختلاف پیش بینی می کردند اما در واقع خلاف آن شد. یکی از علت های اشکال در آمار نظرسنجی ها این بود که وقتی از بسیاری از کسانی که هنوز کاندیدای مورد نظرشان را انتخاب نکرده بودند سوال می شد که به چه کسی رای خواهید داد با اینکه در دل به سمت ترامپ متمایل شده بودند اما از ترس اینکه فرد سوال کننده و اطرافیانشان آنان را افراد نژادپرست و اسلام ستیز و … قضاوت نکنند می گفتند کلینتون.

    البته معنای این نوشته آن نیست که دیگر به مشتریان گوش ندهیم بلکه روش گوش دادن را باید تغییر دهیم و سوالاتی بهتری بپرسیم و پاسخ های آنان را بتوانیم درست تر معنی کنیم.

    تبلیغات توسط خوشفکری

    چگونه در راه اجرای ایده خود، به سرعت، برای آن مدل کسب و کار مناسب بسازید؟

    برای اطمینان از موفقیت و برتری ایده هایتان، قبل از شروع هر کاری، برای آن باید مدل کسب و کار مناسب طراحی کنید.

    266

    مطالب مرتبط

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چرا,نباید,نظر,مشتریان,تنها,دلیل,ساختن,یک,محصول,جدید,باشد؟, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 235 تاريخ : دوشنبه 18 شهريور 1398 ساعت: 14:54

کتاب هنر خوب زيستن

52 ميانبر براي آرامش، ثروت و موفقيت

کتاب هنر خوب زيستن (The Art Of The Good Life)، مجموعه‌اي از ابزارهاي کاربردي براي يک زندگي خوب است. پنجاه و دو ترفند براي رسيدن به شادکامي، از دوري گزيدن بدون احساس گناه از فناوري‌هاي روز گرفته تا پرداخت سرخوشانه جريمه‌هاي پارک ممنوع که هدف‌شان ياري به شما در رسيدن به خشنودي و شادکامي است. اين نکته‌ها شايد نتوانند تضمين‌کننده يک زندگي خوب باشند، اما دست‌کم شانس بيشتري براي رسيدن به آن را در اختيارتان مي‌گذارند (چيزي که هم‌ي ما خواهانش هستيم.) از روزگاران قديم، انسان‌ها همواره از خودشان پرسيده‌اند معناي داشتن يک زندگي خوب چيست؟ چطور بايد زندگي کنيم؟ اجزاي تشکيل‌ دهند‌ي يک زندگي خوب چه هستند؟ نقش تقدير در اين ميان چيست؟ نقش پول چطور؟ آيا چگونگي برخورداري از يک زندگي خوب پرسشي ذهني يا مربوط به در پيش گرفتن نگرشي خاص است؟ يا اين‌ که مقصود از آن رسيدن به هدف‌هاي مشخصي در زندگي است؟ آيا بهتر است که فعالانه در جست‌وجوي شادي باشيم، يا اين‌که صرفاً از غم و ناراحتي دوري کنيم؟

هر نسلي به شکلي متفاوت با اين پرسش‌ها مواجه مي‌شود اما پاسخ‌ها همواره به‌طور اساسي مأيوس‌ کننده‌اند؛ چون ما دائماً در تلاش براي رسيدن به يک اصل يا يک قانون واحد هستيم؛ در حالي‌ که چنين نوش‌دارويي وجود خارجي ندارد. دنيا آن‌قدر پيچيده‌ است که خلاصه‌ کردنش در يک نظريه يا تعدادي اصل علمي غيرممکن است. آن‌چه بايد براي خوب زيستن رخ‌ دهد در ذهن ما است. ما به يک جعبه‌ ابزار ذهني نياز داريم، مجموعه‌اي متشکل از ابزارهايي که امکان فهم بهتري از جهان را به ما مي‌دهند. رولف دوبلي (Rolf Dobelli) از اين موهبت برخوردار است که مي‌تواند بهترين ايده‌هاي دنيا را بيابد و آن‌ها را به گونه‌اي با يکديگر ترکيب کند که ارزش نهايي مجموع آن‌ها از ارزش تک‌تک آن اجزا بيش‌تر شود. او در کتاب هنر شفاف انديشيدن نيز چنين کرده بود و حالا آن را در هنر خوب زيستن نيز تکرار کرده است.

در بخشي از کتاب هنر خوب زيستن مي‌خوانيم:

هر هفته، پانزده دقيقه از وقت خود را صرف تمرکز بر روي خطرات فاجعه‌بار احتمالي کنيد که ممکن است در زندگي‌تان پيش بيايد. سپس همه‌چيز را فراموش کنيد و در بقيه‌ي هفته، خوش‌حال باشيد و به چيزي فکر نکنيد. به آن کاري که در آن پانزده دقيقه انجام مي‌دهيد، در اصطلاح پيش‌مرگ مي‌گويند. براي مثال تصور کنيد که ازدواجتان به وضعيت بحراني رسيده، ورشکسته شده‌ايد و حتي يک سکته‌ي قلبي هم کرده‌ايد. حال بايد برگرديد به تحليل فرآيندي بپردازيد که باعث بروز چنين فجايع (خيالي) شده‌ است. بايد دقيقاً عاملان اصلي را پيدا کنيد. در گام نهايي بايد اين مشکلات را شناسايي کنيد. به اين ترتيب بدترين حالت فجايع ديگر هيچ‌وقت در زندگي شما رخ نمي‌دهند.

اين کتاب توسط انتشارات مهرگان خرد  و با ترجمه‌ي اميد کريم‌پور و علي نصرالهي منتشر شده است. خريد کتاب از کاواک

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : کتاب,هنر,خوب,زیستن, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 172 تاريخ : شنبه 16 شهريور 1398 ساعت: 15:25

اشتباهاتی که قبل از رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر دایود الکس باید از آن خودداری کنید

فرآیند رفع موهای زائد با استفاده از دستگاه‌ لیزر می‌تواند کاری بسیار سخت باشد. به صورت میانگین این درمان باید هر شش هفته یکبار برای رسیدن به نتیجه مناسب انجام شود. قبل از عمل می‌توان روی پوست ژل‌های بی حسی استفاده و سپس از دستگاه لیزر دایود الکس استفاده کرد. به صورت کلی بسیاری از افراد به چهار تا شش جلسه درمانی برای رسیدن به نتیجه مناسب خواهند داشت. رشد موهای زائد بعد از چند جلسه می‌تواند به صورت کامل متوقف شود اما برخی از افراد بعد از مدتی شاهد رشد مجدد آنها خواهند بود! چند ماه بعد نیز انگار به صورت کلی اصلا درمان انجام نشده و دوباره شاهد رشد کامل موهای زائد خواهید بود. باید گفت که بسیاری از افرادی که با این مشکل روبرو می‌شوند، اشتباهاتی را مرتکب شدند که روی فرآیند درمان موهای زائد تاثیرگذار بودند تا حدی که دوباره شاهد رشد مجدد موهای زائد هستند. البته فرآیند درمان لیزر قابل تکرار است و شما می‌توانید در سری دوم اینکار را بدون اشتباهات انجام دهید. در این مقاله به اشتباهاتی اشاره می‌کنیم که مرتکب شدن آنها می‌تواند روی درمان با استفاده از دستگاه لیزر تاثیرگذار باشند.

 

 

  1. شما قبل از درمان شیو نکردید: لیزر نور را به انرژی حرارتی تبدیل کرده که فولیکول مو را تحت تاثیر قرار داده و باعث نابود شدن آنها خواهد شد اما اگر موهای زائد بلند باشند، لیزر پوست شما را خواهد سوزاند. به همین خاطر است که شما صرفا به ریشه مو و فولیکول‌های آن برای درمان نیاز خواهید داشت. اصلاح کردن قبل از درمان به شدت پیشنهاد می‌شود. اگر قبل از درمان، از واکس استفاده کردید که باعث کنده شدن مو از ریشه می‌شود، بهتر است یک هفته صبر کنید تا مو فرصتی برای رشد داشته باشند تا همان مو بسیار کم برای درمان با استفاده از دستگاه لیزر مورد بهره برداری قرار گیرد. درمان کامل با استفاده از دستگاه لیزر چندین ماه به طول خواهد انجامید و شما می‌توانید در فاصله بین جلسات موهای زائد خود را شیو کنید.
  2. به فردی با تجربه مراجعه نکردید: این مورد کمی بیش از حد عادی به نظر می‌رسد، مثلا شما برای کوتاه کردن ناخن دست‌هایتان از چاقو آشپزخانه استفاده نمی‌کنید. فرقی ندارد که چه کسی درمان لیزر را انجام می‌دهد، شما باید مطمئن باشید که این فرد تجربه کافی را در این زمینه داشته به صورت مکرر برای درمان موهای زائد افراد مختلف از دستگاه لیزر استفاده می‌کند.
  3. دستگاه لیزر را بررسی نکردید: ژل خنک کننده، عینک مخصوص و ... .  به صورت کلی اگر به کلینیک مدرن مراجعه نکنید از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های قدیمی برای درمان استفاده خواهد شد. لیزر‌هایی مثل IPL می‌توانند در فرآیند درمان موهای زائد با دستگاه لیزر مورد استفاده قرار گیرند اما معمولا تعداد جلسات درمانی بیشتر شده و نتایج نیز چندان در خور توجه نخواهند بود. بهتر است برای انتخاب مناسب دستگاه لیزر، با متخصص مشورت کنید تا بر اساس رنگ پوست و مو و همچنین ضخامت آن دستگاه مناسبی به شما معرفی شود.
  4. در درمان ثابت قدم نیستید: زمان استاندارد بین جلسات درمانی چهار تا شش هفته است. به صورت میانگین به پنج جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج مناسب نیاز خواهید داشت. چیزی که در این میان اتفاق می‌افتد این است که بسیاری از افراد بعد از جلسه دوم یا سوم با مشاهده نتایج از ادامه جلسات خودداری کرده و بعد از شش ماه به خاطر رشد دوباره مو برای درمان مراجعه می‌کنند. برخی از نقاط مخصوص بدن به خاطر موهای ضخیم نیاز به تعداد جلسات درمانی بیشتری دارند اما به صورت کلی پنج جلسه میانگین مناسبی برای رفع موهای زائد است.
  5. انتظارات شما بیش از حد است: بسیاری از نقاط بدن تحت تاثیر درمان مناسب با دستگاه لیزر شاهد کاهش رشد 85 تا 90 درصدی خواهند بود. نقاط متفاوت، نتایج مختلفی را نیز در بر خواهند داشت اما همیشه مقداری از موهای زائد در بدن باقی خواهند ماند. پس به همین خاطر بهتر است که انتظارات بیش از حد خود در مورد پوستی عاری از هر گونه موهای زائد را کنار بگذارید. مجوز سازمان غذا و داروی کشور آمریکا به دستگاه‌های لیزر نیز به کاهش موهای زائد اشاره می‌ کند نه رفع کامل آنها.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دستگاه,لیزر,دایود,الکس, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 211 تاريخ : چهارشنبه 13 شهريور 1398 ساعت: 14:17

هاست سی پنل چیست و چه ویژگی هایی دارد

کنترل‌پنل سی پنل اساسا برای شرکت‌های میزبانی طراحی شده و مناسب ‌هاست لینوکسی است. این پنل به کاربران اجازه می‌دهد، سرویس ‌هاست را مدیریت کنند. بطورکلی برخی افراد به دنبال شرکت‌هایی هستند که هاست سی پنل ارائه می‌کنند اما در نظر داشته باشید‌ هاست سی پنل عنوانی کاملا کلی است و مقصود آن هاست لینوکس است پس هاست سی پنل به میزبانی اطلاق می‌شود که از کنترل‌پنل سی پنل برای مدیریت امکانات سرویس استفاده می‌شود.

کنترل‌پنل پلسک (Plesk) و دایرکت ادمین (Direct Admin) سایر کنترل پنل های محبوب هستند ولی هیچکدام به محبوبیت سی پنل نیستند.

ویژگی های یک هاست سی پنل حرفه ای

  • بهره مندی از هارد پرسرعت SSD یا هارد SSD Nvme که گران تر از هارد SSD است
  • استفاده از وب سرور قدرتمند لایت اسپید
  • استفاده از cloudLinux برای افزایش امنیت و پایداری
  • بکاپ گیری منظم و اتوماتیک توسط هاستینگ
  • ارائه پلن های مختلف هاست میزبانی مناسب شما
  • استفاده از سرور های قدرتمند با جدیدترین سخت افزارهای روز دنیا
  • امکان خرید سرویس ها به صورت ماهه ، سه ماهه ، شش ماهه و یکساله
  • فضا و پهنای باند متناسب با نیاز شما
  • پشتیبانی 24 ساعته و قابل در دسترس بودن در هر لحظه
  • ضمانت کیفیت و بازگشت وجه در صورت عدم رضایت
  • ارائه سرویس ها با قیمت مناسب و کیفیت بالا
  • امکان تغییر پلن میزبانی بصورت اتومات و توسط خود کاربر
  • و سایر موارد

هاست رایگان زدگیگ

 

شرکت زدگیگ برای کاربران امکان سفارش هاست رایگان سی پنل را امکان پذیر ساخته که برای سفارش هاست رایگان به بخش سفارش هاست رایگان مراجعه فرمایید.

هاست رایگان سی پنل

توضیحات هاست رایگان

  • مشخصات سرویس:
    ٥٠٠ مگابایت فضا
    نامحدود ترافیک ماهیانه
    آخرین نسخه سی پنل
    نامحدود ایمیل POP٣/SMTP
    نامحدود ساب دامین
    نامحدود بانک اطلاعاتی MySQL
    قابلیت هاست سه دامنه اینترنتی
    بهینه شده با سیستم های مدیریت محتوا مانند ورپرس ، جوملا ، پرستاشاپ و ...
    بدون تفاوت با هاست معمولی
    بدون تبلیغات
    قابل ارتقاء اتوماتیک به پلن های بالاتر با حجم بیشتر بدون تغییر در اطلاعات سایت

این هاست مخصوص میزبانی سایت بوده و قابل استفاده بعنوان هاست دانلود نیست.

قوانین هاست رایگان

تمایل ما ارائه خدمات با بهترین کیفیت می باشد اما بدلیل اینکه مایل هستیم این خدمات پایدار بماند و با مشکل قانونی مواجه نشویم، احتراما پیشاپیش موارد زیر را خدمتتان یادآوری می نماییم:

رعایت تمامی قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و قوانین جاری متداول در اینترنت از سوی تمامی کاربران محترم الزامی می باشد.

نصب هر گونه بازی آنلاین، خبرخوان، شبکه اجتماعی، سایت دانلود و چت روم روی سرور ممنوع می باشد.

درصورت هرگونه استفاده غیر قانونی و غیر متعارف هاست بدون اطلاع قبلی حذف خواهد شد.میزبانی به دامنه های اصلی قابل ارائه می باشد و در مورد ساب دامین تایید نمی شود.

هاست رایگان برای سایت های معمولی مناسب بوده و هاست تست نمی باشد.

برای دریافت پشتیبانی و بکاپ گیری می بایست از سرویس های میزبانی هاست کم حجم ، هاست معمولی و هاست پربازدید استفاده نمایید.

در صورت ارسال ایمیل گروهی بدون اطلاع قبلی اکانت کاربر حذف خواهد شد.

استفاده از دامنه رایگان غیر مجاز بود و در صورت مشاهده سرویس بدون اطلاع رسانی حذف خواهد شد برای ثبت دامنه با تخفیف کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : ویژگی,های,یک,هاست,سی,پنل,حرفه,ای, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 7 شهريور 1398 ساعت: 16:03

شرکت اخگر اولین تولید کننده پکیج در کشور ایران می‌باشد. این شرکت اولین سری پکیج را در سال 1371 وارد بازار کشور کرد.
با توجه به قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش حامل های انرژی در سال 1389 پکیج شوفاژ دیواری به دلیل راندمان بالاتر از سیستم های گرمایشی دیگر و همچنین مدیریت مصرف انرژی برای هر خانواده در جامعه محبوبیت خاصی پیدا کرد .

tool-room-banner
شرکت اخگر با تولید پکیج دیواری و پکیج زمینی اخگر خیلی سریع یکی از بزرگترین تولید کننده های پکیج در کشور گردید
پکیج های شرکت اخگر :
پکیج دیواری اخگر مدل Acb 24_30
پکیج زمینی اخگر مدل AGBE 40 _ 2000
پکیج ایستاده اخگر مدل ABS 2

یکی از مهمترین تصمیمات شرکت اخگر پس از شروع تولید پکیج دیواری تاسیس واحد خدمات پس از فروش اخگر بوده است که با همکاری گروهی از تعمیرکاران با تجربه به ارائه خدمات و تعمیر پکیج اخگر می‌پردازد


tool-room-bannerبا توجه به پیچیدگی محصولات اخگر و همچنین نبود قطعات یدکی اصلی در بازار لازم است تعمیرات پکیج اخگر فقط توسط خدمات اخگر صورت بگیرد
تعمیر پکیج اخگر شامل :
سرویس و شستشوی مبدل حرارتی
تعمیر پمپ پکیج اخگر
سرویس مسیر گاز
اسیدشویی پکیج اخگر 
تعمیرات برد کنترل پکیج اخگر
تعویض قطعات پکیج اخگر 

سرویس پکیج اخگر در تهران
خدمات مرکزی اخگر در تهران می‌باشد و دارای چندین تعمیرکار با تجربه می‌باشد که به صورت شبانه روزی اقدام به سرویس دهی محصولات اخگر می‌باشند
تعمیر پکیج اخگر در تهران 
مهم است تعمیر پکیج اخگر در تهران توسط افراد با تجربه صورت بگیرد
جهت تعمیر پکیج اخگر میتوانید با شماره تلفن 88314410 تماس بگیرید.
تعمیرکار پکیج اخگر 
لازم است بدانید هر تعمیرکاری صلاحیت تعمیرات پکیج اخگر را ندارد و فقط تعمیرکاران دارای مجوز از شرکت اخگر صلاحیت تعمیرات پکیج اخگر را دارا می‌باشند

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : اسیدشویی,پکیج,اخگر,تعویض قطعات پکیج اخگر , نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1398 ساعت: 20:15

معرفي فروشگاه اينترنتي آرايشي

امروزه فروشگاه هاي اينترنتي مختلفي به فروش انواع لوازم آرايشي در بستر اينترنت مي پردازند، خريد از فروشگاه اينترنتي آرايشي براي شما خانم هاي خانه دار مزاياي بسياري نسبت به خريد از بازار، مغازه ها و پاساژها دارد، يکي از مهم ترين مزيت ها اين است که مي توانيد به راحتي پشت ميز بنشينيد و با جستجو در اين فروشگاه ها به راحتي لوازم مورد نظر خود را بيابيد و در درب منزل تحويل بگيريد.

??A¯??A§??A???A???A???A¯ ??A???A§??A???A? 1.jpg

اما ممکن است بسياري از اين فروشگاه ها نامعتبر بوده و اجناس تقلبي را به فروش برسانند يا اينکه قيمت لوازم آرايشي در اين فروشگاه ها بالاتر از فروشگاه هاي ديگر باشد. فروشگاه اينترنتي شيک فام يک فروشگاه اينترنتي معتبر براي پايان دادن به تمامي اين مشکلات است اگر دوست داريد خريدي مناسب از يک فروشگاه معتبر و همه چي تمام داشته باشيد ما فروشگاه اينترنتي شيک فام را به شما معرفي مي کنيم اين فروشگاه همچون ديجي کالا ،روبان و خانومي هست و دليل اين معرفي را در ادامه گفته ايم.

مزاياي خريد لوازم آرايشي از فروشگاه اينترنتي شيک فام

??A¯??A§??A???A???A???A¯ ??A???A§??A???A? 2.jpg

  1. هر آنچه براي زيبايي مي خواهيد در شيک فام جمع آوري شده است، شما در اين فروشگاه مي توانيد لوازم آرايشي چشم ابرو، لب ، ديزاين ناخن، آرايش مو، محصولات گريم، حالت دهنده هاي مو و حتي ابزار آرايشي را خريداري کنيد و ديگر نيازي به صرف زمان زياد براي خريد چند محصول از چند فروشگاه نيست.
  2. يافتن محصول مورد نظر شما در فروشگاه اينترنتي شيک فام بسيار راحت است چرا که تمامي محصولات آرايشي گفته شده با توجه به کاربرد در دسته هاي مختلف قرار گرفته است شما با کليک بر روي هر محصول مي توانيد به حجم گسترده اي از لوازم آرايشي آن دسته دسترسي يافته و با فيلترهاي موجود در سمت راست صفحه  نظير قيمت، برند سازنده، نوع عملکرد و ... به راحتي محصول مورد نظر را بيابيد.
  3. همانطور که مي دانيد برندهاي داخلي و خارجي توليد کننده لوازم آرايشي بسيار گسترده است و فروشگاه اينترنتي شيک فام يک فروشگاه ايده آل است که حجم وسيعي از محصولات را از برندهاي داخلي و خارجي معتبر براي شما عزيزان جمع آوري کرده است.
  4. تمامي لوازم آرايشي در فروشگاه اينترنتي شيک فام اصل بوده و داراي ضمانت کالا هستند از اين رو خريدي مطمئن از يک فروشگاه مجازي خواهيد داشت و خيالتان از بابت با کيفيت  بودن اين لوازم راحت است.
  5. اگر به دنبال خريد لوازم آرايشي اصل و جديد هستيد شيک فام بهترين گزينه است در اين فروشگاه مجموعه اي عظيم از لوازم آرايشي روز مارک دار درج شده است و با توجه به ورود محصولات جديد به بازار ليست هاي موجود آپديت شده اند.
  6. مطمئن باشيد که لوازم آرايشي موجود در فروشگاه اينترنتي شيک فام نسبت به ساير فروشگاه ها ارزان بوده و تضمين قيمت کالا دارند شما مي توانيد قيمت يک محصول را در فروشگاه هاي ديگر مقايسد کنيد تا متوجه تفاوت قيمت شويد.
  7. پس از سفارش کالا در هر گوشه ايران ظرف زمان کمتري محصولات به محل مورد نظر شما ارسال مي شوند و امکان پرداخت در محل از ديگر مزيت هاي فروشگاه اينترنتي شيک فام است.
  8. به هر علتي در صورت خريد لوازم آرايشي از فروشگاه شيک فام اگر شما ناراضي بوديد امکان برگشت کالا و عودت وجه براي خريداران عزيز وجود دارد.
  9. اين فروشگاه تنها براي خانم ها نيست و محصولات آرايشي آقايان نيز نظير انواع محصولات حالت دهنده مو مناسب آقايان وجود دارد.

در نهايت مي توان گفت که شيک فام يک فروشگاه ايده آل براي خريد انواع لوازم آرايشي اصل با قيمت ارزان است که به دليل اهميت دادن به مشتري بهترين و با کيفيت ترين محصولات را در رنج بازه متنوع براي شما قرار داده است. شما با خريد لوازم آرايشي اصل از شيک فام هميشه جوان، با طراوت و جذاب خواهيد بود.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : بهترین,فروشگاه,اینترنتی,آرایشی, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 279 تاريخ : دوشنبه 4 شهريور 1398 ساعت: 15:45

دستگاه توليد فيلتر هوا

اين دستگاه در واقع نوعي دستگاه CNC است که با استفاده از تجهيزات جانبي قادر به توليد انواع فيلتر هوا مي باشد. در حقيقت تغيير فرايند استفاده از دستگاه CNC باعث به تبديل شدن آن به يک دستگاه تمام اتوماتيک توليد فيلترهوا شده است شما با خريد و راه اندازي يک خط توليد فيلترهوا ، قادر خواهيد بود انواع فيلتر هواي خودروهاي پژو ، سمند ، پرايد ، زانتيا ، ال نود ، پيکان و ديگر مدل هاي خودروهاي سواري را توليد نماييد. اين فيلتر هوا با استفاده از دستگاه هاي توليد فيلترهوا شرکت فيلتيران توليد و عرضه  مي شود. کيفيت بالاي مواد اوليه استفاده شده در خط توليد فيلتر هوا و نيز عملکرد بي نقص دستگاه هاي توليد فيلتر هواي فيلتيران ، منجر به توليد محصولي با کيفيت و قابل رقابت با ديگر برندهاي توليد کننده  فيلتر هواي انواع خودروهاي سواري در ايران شده است.

تجهيزات مونتاژ شده دستگاه بسته به نياز و درخواست مشتري ايران، اروپايي و چيني مي باشد و تفاوت قيمت دستگاه را شامل مي شود : اين تجهيزات عبارتند از، هد دستگاه- سيستم برنامه نويسي- دينام- ميز CNC يا هد CNC- سيستم خنک کننده- سيستم گرمايش- سيستم شست و شوي هوشمند- پمپ- ميکسر که ادامه به توضيح هر يک از اين قطعات خواهيم پرداخت.

دستگاه تزريق فوم - Foam Injector Automatic Machine

 

يکي از دستگاه هاي توليد فيلتر هوا ، دستگاه تزريق فوم مي باشد. اين دستگاه مرحله نهايي، و مهمترين مرحله توليد فيلتر هواي ماشين را انجام ميدهد. به اين ترتيب که با ترکيب دو ماده اصلي ( پلي اورتان و ايزوسينات) و تزريق آن به دور کاغذ از قبل چين شده فيلتر، محصول نهايي را  ارائه ميدهد.

دستگاه چين کن کاغذ

دستگاه چين کن کاغذ، نام دستگاهي است که وظيفه آن چين زدن يا تا کردن کاغذ فيلتر هوا استهمانطور که از اسم اين دستگاه مشخص مي باشد، وسيله اي اتوماتيک براي چين کردن انواع کاغذ فيلتر هوا است و کار آن به طور تخصصي ، فقط کاغذ هاي مخصوص توليد فيلتر هوا مي باشد اين دستگاه به صورت اتوماتيک، کاغذ را چين دار ميکند.بيشترين استفاده اين دستگاه ها در صنعت توليد فيلتر هوا مي باشد.

b2ba_w1.jpg

اگر قصد راه اندازي خط توليد فيلتر هوا را داريد مي توانيد با خريد يک دستگاه کاغذ چين کن بخش بزرگي از فعاليت شرکت خود را به صورت اتوماتيک پيگيري نماييد.

فيلتيران صنعت

گروه توليدي،صنعتي،بازرگاني فيلتيران صنعت، با بيش از ?? سال تجربه توليد و با استفاده از تجهيزات و ماشين آلات پيشرفته در طراحي و اجراي خط مکانيزه توليد دستگاه توليد فيلتر هوا در ايران مي باشد. اين شرکت با استفاده از دانش روز و اصول طراحي مهندسي مکانيک و مکاترونيک موفق به طراحي دستگاه هاي تمام اتومات توليد فيلتر هوا در ايران گرديده و در حال حاظر خط توليد انبوه دستگاه هاي فيلتر هوا را دارا مي باشد.http://filtiran.com/

براي دريافت مشاوره رايگان و سفارش دستگاه فيلتر هوا با کارشناسان ما تماس بگيريد

۰۳۱۳۷۸۸۷۰۲۶ – ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۷

  • تلفن دفتر مرکزي : ۰۳۱۳۷۸۸۷۰۲۶
  • مدير فروش: ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۷
  • مدير توليد: ۰۹۱۳۸۲۹۸۶۶۷
  • مدير داخلي: ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۸
  • فکس : ۰۲۱۴۳۸۵۲۳۴۹
  • ايميل : [email protected]

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دستگاه,تولید,فیلتر,هوا, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 200 تاريخ : يکشنبه 3 شهريور 1398 ساعت: 15:57

دستگاه توليد فيلتر هوا

اين دستگاه در واقع نوعي دستگاه CNC است که با استفاده از تجهيزات جانبي قادر به توليد انواع فيلتر هوا مي باشد. در حقيقت تغيير فرايند استفاده از دستگاه CNC باعث به تبديل شدن آن به يک دستگاه تمام اتوماتيک توليد فيلترهوا شده است.  شما با خريد و راه اندازي يک خط توليد فيلترهوا ، قادر خواهيد بود انواع فيلتر هواي خودروهاي پژو ، سمند ، پرايد ، زانتيا ، ال نود ، پيکان و ديگر مدل هاي خودروهاي سواري را توليد نماييد. اين فيلتر هوا با استفاده از دستگاه هاي توليد فيلترهوا شرکت فيلتيران توليد و عرضه  مي شود. کيفيت بالاي مواد اوليه استفاده شده در خط توليد فيلتر هوا و نيز عملکرد بي نقص دستگاه هاي توليد فيلتر هواي فيلتيران ، منجر به توليد محصولي با کيفيت و قابل رقابت با ديگر برندهاي توليد کننده  فيلتر هواي انواع خودروهاي سواري در ايران شده است.

تجهيزات مونتاژ شده دستگاه بسته به نياز و درخواست مشتري ايران، اروپايي و چيني مي باشد و تفاوت قيمت دستگاه را شامل مي شود : اين تجهيزات عبارتند از، هد دستگاه- سيستم برنامه نويسي- دينام- ميز CNC يا هد CNC- سيستم خنک کننده- سيستم گرمايش- سيستم شست و شوي هوشمند- پمپ- ميکسر که ادامه به توضيح هر يک از اين قطعات خواهيم پرداخت.

دستگاه تزريق فوم - Foam Injector Automatic Machine

 

يکي از دستگاه هاي توليد فيلتر هوا ، دستگاه تزريق فوم مي باشد. اين دستگاه مرحله نهايي، و مهمترين مرحله توليد فيلتر هواي ماشين را انجام ميدهد. به اين ترتيب که با ترکيب دو ماده اصلي ( پلي اورتان و ايزوسينات) و تزريق آن به دور کاغذ از قبل چين شده فيلتر، محصول نهايي را  ارائه ميدهد.

دستگاه چين کن کاغذ

دستگاه چين کن کاغذ، نام دستگاهي است که وظيفه آن چين زدن يا تا کردن کاغذ فيلتر هوا است. همانطور که از اسم اين دستگاه مشخص مي باشد، وسيله اي اتوماتيک براي چين کردن انواع کاغذ فيلتر هوا است و کار آن به طور تخصصي ، فقط کاغذ هاي مخصوص توليد فيلتر هوا مي باشد اين دستگاه به صورت اتوماتيک، کاغذ را چين دار ميکند.بيشترين استفاده اين دستگاه ها در صنعت توليد فيلتر هوا مي باشد.

b2ba_w1.jpg

اگر قصد راه اندازي خط توليد فيلتر هوا را داريد مي توانيد با خريد يک دستگاه کاغذ چين کن بخش بزرگي از فعاليت شرکت خود را به صورت اتوماتيک پيگيري نماييد.

فيلتيران صنعت

گروه توليدي،صنعتي،بازرگاني فيلتيران صنعت، با بيش از ?? سال تجربه توليد و با استفاده از تجهيزات و ماشين آلات پيشرفته در طراحي و اجراي خط مکانيزه توليد دستگاه توليد فيلتر هوا در ايران مي باشد. اين شرکت با استفاده از دانش روز و اصول طراحي مهندسي مکانيک و مکاترونيک موفق به طراحي دستگاه هاي تمام اتومات توليد فيلتر هوا در ايران گرديده و در حال حاظر خط توليد انبوه دستگاه هاي فيلتر هوا را دارا مي باشد.http://filtiran.com/

براي دريافت مشاوره رايگان و سفارش دستگاه فيلتر هوا با کارشناسان ما تماس بگيريد

۰۳۱۳۷۸۸۷۰۲۶ – ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۷

  • تلفن دفتر مرکزي : ۰۳۱۳۷۸۸۷۰۲۶
  • مدير فروش: ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۷
  • مدير توليد: ۰۹۱۳۸۲۹۸۶۶۷
  • مدير داخلي: ۰۹۹۱۵۲۱۱۱۶۸
  • فکس : ۰۲۱۴۳۸۵۲۳۴۹
  • ايميل : [email protected]

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : دستگاه,تولید,فیلتر,هوا, نویسنده : kavoosifar examtest بازدید : 185 تاريخ : شنبه 2 شهريور 1398 ساعت: 20:35

لینک دوستان

خبرنامه